Servei de creació dels PDF’s amb marcadors 

Servei de creació de pdf's per e-llicències

L’objectiu d’aquest servei és facilitar als col·legiats, la feina de preparació dels PDF’s amb els marcadors que calen per tramitar electrònicament els Informes d’Idoneïtat i el visat dels e-projectes, segons l’Ordenança reguladora dels Procediments d’intervenció Municipal en les Obres de Barcelona.

 

El col·legiat lliurarà els diversos fitxers que conformaran els documents (en un USB, i en format PDF), i el
CAATEEB una vegada creats els PDF’s, amb el format requerit per a la obtenció de l’Informe d’Idoneïtat,
prepararà  l’expedient de sol·licitud de l’informe d’Idoneïtat i/o Visat a través de l’Oficina Virtual del
Col·legi.

 


Procediment

 

  1. El CAATEEB rebrà del tècnic, en USB (format PDF), en paper (DIN A4 o DIN A3), o per correu electrònic (idoneitat@apabcn.cat) la documentació requerida per a la sol·licitud de l’Informe d’Idoneïtat, segons l’Ordenança reguladora dels Procediments d’intervenció Municipal en les Obres de Barcelona i d'acord amb la Consulta Prèvia que correspongui realitzada a l’Ajuntament de Barcelona.

  2. Des del CAATEEB i una vegada rebuda la documentació necessària, es procedirà a la preparació de la documentació en el format requerit per l’Ajuntament de BCN.
    La preparació del format consisteix en: muntar els 3 PDF’s (PAB, AAB i DCA), col·locar marcadors i portada (en els PAB i AAB) i fer un índex (en el PAB).

    La preparació del format NO inclou, ni la revisió formal, ni la revisió tècnica dels documents.

  3. El Col·legi donarà d’alta l’expedient a través de l’Oficina Virtual del CAATEEB, preparat per que ho acceptis. Per acceptar el tràmit de sol·licitud, només caldrà que el tècnic entri a l’Oficina Virtual amb el seu codi d’usuari i contrasenya i sol·liciti la tramitació.
    L’expedient enviat, passarà el procés de revisió técnica corresponent, segons l’Ordenança reguladora dels Procediments d’intervenció Municipal en les Obres de Barcelona. 

 

Requeriments per a la documentació aportada pel tècnic al CAATEEB

 

  • La totalitat de la documentació es lliurarà en format PDF (també els plànols), o en paper (DIN A4 o DIN A3).
  • S’haurà d’aportar el document complet de la consulta prèvia feta a través del web de
    l’Ajuntament de Barcelona (en format pdf o en paper).
  • L’organització dels documents haurà de seguir l’estructura que marca el resultat de la consulta prèvia.
  • Els títols dels apartats, hauran de ser els mateixos que els de la consulta prèvia, per poder assignar correctament els marcadors.

 


Termini


En el termini màxim de 3 dies hàbils (des del dia següent a la recepció de la documentació), es farà l'alta de l’expedient en l’Oficina Virtual del CAATEEB i es deixarà preparat per a que el tècnic només hagi d'entrar a l'Oficina Virtual i finalitzar el tràmit de sol·licitud de la documentació amb el seu codi d'usuari i contrassenya.  

  


Preu del servei per col·legiats i no col·legiats:
 

 

 Preu col·legiats

Preu NO col·legiats

 Creació de pdf's e-projectes BCN 

    92,81€+IVA/expedient

 

    120,12€+IVA/expedient

Modificació pdf's e-projectes BCN 

    67,69€ IVA/expedient

 

    89,54€+IVA/expedient

Escanneig de l'expedient (de paper a PDF)

    0,36€+IVA/pàgina (DIN A4 o DIN A3).