Logo Apabcn
Nota de premsa 
icones imprimir rss mail
13/04/2010 
Millorar la fiscalitat dels professionals 
 

El Col·legi ha promogut una iniciativa parlamentària per instar el Govern espanyol a modificar l’article 29 de la Llei 36/2006 de l’Impost sobre la Renda de les Persones Físiques. L’objectiu és harmonitzar la normativa de l’IRPF i de l’IVA respecte al tractament de la deducció dels vehicles automòbils de turisme a l’hora de determinar el seu ús exclusiu, és a dir, que el vehicle sigui considerat com una eina de treball i tingui la seva corresponent deducció fiscal.

 

L’aparellador, de la mateixa manera que altres professionals, necessita el vehicle per poder fer la seva feina sobretot en les seves visites d’obra. Altres professionals tenen una deducció fiscal per l’ús dels seu automòbil. La mesura faria justícia i donaria suport a la tasca professional i tindria altres efectes beneficiosos com és la compra de vehicles. La proposta de resolució ha estat presentada al Parlament pel grup parlamentari de Convergència i Unió.

 

Si la iniciativa prospera favorablement en el Parlament de Catalunya, el pas següent serà sol·licitar al Congrés dels Diputats un canvi en la Llei de l’IRPF. 

 

 

PdfText complert de la iniciativa parlamentària

 

Pdf Entrevista al diputat Antoni Fernàndez Teixidó, del grup de Convergència i Unió, publicada a L'Informatiu 320 d'abril de 2010




Bon Pastor 5, 08021 Barcelona | Tel. 93 240 20 60
© Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Barcelona 
Altres webs del CAATEEB
  
Certificats
emas       ISO 14001       ISO 9001