30/11/2016

Maria del Mar Mulero guanya el Premi d’Emprenedoria del CAATEEB

Maria del Mar Mulero recull el guardó de mans de Jordi Gosalves, president del CAATEEB.

L’aparelladora Maria del Mar Mulero Martínez va ser la guanyadora de la 2a edició del Premi d’Emprenedoria de la Construcció amb el projecte REHAbgETICA / Assessoria i gestió ambiental en el sector vitivinícola. Es tracta d’una consultoria per a la implantació de model energètic i gestió sostenible a les empreses del sector vitivinícoles, que té com a objectiu impulsar els valors a l’exportació, beneficis socials i ambientals de les petites empreses, que els permeti guanyar posicionament i competitivitat, més enllà de l’elaboració del producte en si mateix i que abasta tot el cicle de producció, els usos i la qualitat arquitectònica dels edificis.

El premi està organitzat pel Col·legi d’Aparelladors de Barcelona (CAATEEB) amb el suport de Barcelona Activa (Ajuntament de Barcelona), l’associació Sèniors per a la Cooperació Tècnica (SECOT) i el Col·legi d’Economistes de Catalunya (CEC).

El lliurament del guardó es va fer el passat 29 de novembre a la sala d’actes del CAATEEB, en una sessió presidida per Jordi Gosalves, president del CAATEEB; Lorenzo di Pietro, director executiu d’emprenedoria, empresa i innovació de Barcelona Activa; Vicenç Bombardó, vicepresident de SECOT; Joan Ràfols, president territorial del CEC i Cristian Marc Huerta, vocal d’ocupació de la Junta de Govern del CAATEEB.

Foto de grup dels finalistes de l'edició d'enguany del Premi d'Emprenedoria del CAATEEB amb els membres del jurat.

Els 3 finalistes d’aquesta segona edició del Premi d’Emprenedoria han estat Ricard Bosch (Gestner); Sonia Martín (Edifitècnic) i David Agustín (La Zona Blanca).

El CAATEEB busca amb aquesta iniciativa reconèixer la capacitat emprenedora, talent i creativitat del desenvolupament empresarial, fomentant la cultura innovadora i el reconeixement a l'esforç per desenvolupar i crear projectes empresarials en el sector de la construcció. Es persegueix també promocionar la figura de l'emprenedor, entesa com a iniciativa empresarial que s'orienti a fomentar el sector. El Premi està dotat amb 3.000 € en concepte d'ajudes per poder desenvolupar el projecte i el suport del CAATEEB i d’experts en la posada en marxa de la iniciativa.

El projecte guanyador

Descripció del projecte i valoració del Jurat

Consultoria per a la implantació de model energètic i gestió sostenible a les empreses del sector vitivinícola per afegir impuls als valors a l’exportació, beneficis socials i mediambientals de les petites empreses que els permeti guanyar posicionament i competitivitat, més enllà de l’elaboració del producte en sí, abastant tot el cicle de producció, els usos i qualitat arquitectònica i dels edificis.

La comissió de selecció valora l’exhaustiu estudi de benchmarking realitzat i de l’anàlisi dels processos de producció d’un sector que desconeixia, la globalitat de l’enfocament integral dels serveis com aportació de valor al negoci i al producte dels seus clients, i la visió de les possibilitats de desenvolupament del mateix model de negoci en altres sectors amb valors similars relacionats amb el medi ambient.