Un any més, l'empresa PROPAMSA renova com a patrocinador preferent del Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Barcelona (CAATEEB).
La figura del patrocinador preferent representa una de les vinculacions institucionals més importants, que el CAATEEB ofereix per distingir aquelles empreses que hagin destacat pel seu compromís i continuïtat en el seu suport, tant a la tasca desenvolupada pel Col·legi, com en les seves activitats.
PROPAMSA és una empresa puntera en el camp de la producció de morters cola, morters monocapa i morters especials, amb més de 85 anys en el mercat innovant amb productes i solucions per a la construcció. L’any 1990 la companyia es va incorporar a al Grup Ciments Molins, el que li ha permès millorar les seves inversions en I+D+I i aprofundir en la recerca de noves propietats pels seus productes i en nous sistemes constructius.
L’acord preveu que PROPAMSA pugui participar a en les diverses activitats organitzades pel Col·legi d’Aparelladors.