21/9/2022
ACTUALITAT

 Nova oficina virtual per tramitar 100% digitalment

El CAATEEB ha implantat una nova plataforma digital que integra tots els tràmits i serveis del CAATEEB, i que facilita la tramitació electrònica amb les administracions públiques.

​​L'Oficina Virtual de Col·legi torna a funcionar amb normalitat després de l'actualizació que hem aplicat per millorar-ne l'accessibiliat i l'experiència d'usuari. Ja pots tornar a tramitar tots els teus treballs a través de la plataforma del Col·legi

Recorda que una de les millores que hem aplicat és la signatura digital obligatòria per a tots els treballs de visat, registre i idoneïtat. Si ets dels pocs que encara no té signatura digital, posa't en contacte amb el Servei de Validació o amb la teva delegació per aconseguir-ne una.

Amb aquesta darrera actualització completem el procés d'integrar tots els tràmits i serveis del Col·legi en una sola plataforam digital.

Per ajudar-te a resoldre tots els dubtes sobre com tramitar amb aquesta nova versió de la plataforma i veure totes les millores que hem introduit, pots consultar aquesta a documentació de suport.

Preguntes més freqüents

Si no has tramitat la Diligència del llibre d’incidències en l’alta de l’expedient, primer hauràs de fer un Tramit sobre expedient de “Diligenciar llibre” i una vegada que aquesta sol·licitud estigui tramitada ja t’apareixerà el tràmit sobre expedient d’”Acta d’aprovació automàtica”.
Per reenviar una sol·licitud que t’haguem retornat amb incidències, has d’accedir al punt de menú “Historial de sol·licituds i incidències” des de la pantalla “Historial de l’expedient” i punxar sobre la sol·licitud que vols reenviar, per accedir a la pantalla de “Documents”:
  • Si només necessites modificar el pdf d’algun document tècnic ho pots fer en aquesta pantalla
  • Si necessites modificar alguna dada de l’expedient, hauràs de prémer el botó “Anterior”, et mostrarà un missatge, que has d’acceptar, informant que s’eliminaran els formularis, has de tornar a fer Anterior i des de la pantalla Nota d’Encarrec podràs “Editar” la pantalla on necessitis actualitzar les dades.
Recorda que pots tramitar en una única sol·licitud:
  • La Relació de controls d’obra – RCO1 (Annex B) i si s’escau l’Annex de Modificacions de Projecte – AMP1 (Annex A), en compliment del CTE
  • La Documentació de Seguiment de Control de l’Obra – DCO i si s’escau la Documentació de Seguiment de l’Obra – DSO, en compliment del CTE
  • Els documents propis del tancament: final d’obra, llibre d’ordres, etc.