Inici > La institució > Deontologia professionalServei de Mediació Col·legial (SMC)

Servei d'atenció de les queixes i les sol·licituds que plantegen al Col·legi els consumidors i usuaris en relació amb la intervenció professional d'un col·legiat. És un servei que el Col·legi presta des de fa molts anys i, actualment, s'equipara al Servei d'atenció als consumidors i usuaris preceptiu segons la Llei de Col·legis Professionals estatal (modificada per la Llei Òmnibus).

El Col·legi està obligat a atendre i tramitar totes les peticions i, si estan compreses dins del seu àmbit d'actuació legal*, intermèdia per resoldre-les (*queden excloses del SMC les reclamacions per responsabilitat civil, que es traslladen a la Corredoria d'Assegurances/MUSAAT i les reclamacions per motius contractuals que s'han de dirimir, en el seu cas, per la jurisdicció civil).

· Expedients tramitats el 2011 pel SMC: 71

Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Barcelona · Bon Pastor, 5 · 08021 Barcelona · www.apabcn.cat