Inici > Servei al col·legiat > Centre d'atenció telefònica (CAT) > Introducció

El Col·legi ha rebut durant el 2011 un total de 127.422 trucades, de les quals un 51% han estat ateses pel centre d'atenció telefònica del CAATEEB i la resta han estat ateses directament per cadascuna de les àrees del Col·legi, a través de l'operadora automàtica. El centre d'atenció telefònica ha atès 47.616 consultes, sobretot d'informació general del CAATEEB i de Visats.

Tipus de trucades 2011   %
Visats 20.717 16%
Actes i activitats 916 1%
Corredoria 3.204 3%
Inf. ass. tècnica 806 1%
Inf. ass. jurídica 1.134 1%
Servei d'Ocupació 1.048 1%
Informàtica 1.275 1%
Informació general 6.330 5%
Formació 425 0%
Col·legiació 1.284 1%
Altres 1.245 1%
Consultes ateses 38.384 30%
Traspàs trucades 9.232 7%
Traspàs automàtic 79.806 63%
TRUCADES ATESES 127.422 100%

Col·legi d'Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d'Edificació de Barcelona · Bon Pastor, 5 · 08021 Barcelona · www.apabcn.cat